Współpraca z Mikołaj Cichomski, Życie w podróży blog podróżniczy  

 

Współpraca? Zapraszam 🙂

Tworzenie bloga i podcastu Życie w podróży umożliwia mi dotarcie do niezwykłych miejsc. To w połączeniu z podróżowaniem moja największa pasja, której oddaję się bez reszty. To dzięki temu mogę zaprezentować Twój produkt w angażujący czytelnika sposób.

Blog śledzi wciąż powiększające się grono czytelników. Jestem obecny także w mediach społecznościowych: Facebooku i Instagramie.

Jeśli masz pomysł na ciekawą akcję na moim blogu, zapraszam do kontaktu. Do każdej propozycji (reklamowej, promocyjnej, redakcyjnej) podchodzę indywidualnie, bo wszystko jest kwestią dogadania się.
Chętnie przetestuję i zrecenzuję twój produkt na blogu w sposób, który zaangażuje czytelników i zachęci ich do dyskusji.

Najważniejsza dla mnie jest relacja 3 x win. Kluczową korzyść musi odnieść mój czytelnik. Promuję wyłącznie produkty/usługi, co do których sam jestem przekonany, przetestowałem je i są one zgodne z tematyką mojego bloga. Kluczem do dobrej współpracy jest dla mnie również nastawienie na jawność i uczciwość wobec odbiorców moich treści.

Skąd jestem, gdzie mieszkam? Polska/Lublin

 

Polish Travel Blogs

 

Aby poznać mnie trochę lepiej możesz zapoznać się z poniższymi materiałami:

 

Współpracowałem między innymi z:

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poniżej przedstawiam Ci kilka statystyk blogowych (dane zaktualizowane na dzień 25.07.2018r) :

W ostatnim roku widać zdecydowany wzrost UU (do poziomu 15 324 UU miesięcznie  41 050 odsłon)

Wzrost średnioroczny UU wynosi obecnie 72 % (dane historyczne za czerwiec 2017 – 3656 UU). Przy zachowaniu stosowanego przeze mnie sposobu rozwoju bloga można założyć, że nasze wspólne działania z każdym miesiącem dotrą do coraz większego grona odbiorców.

Mocną stroną artykułów na blogu, będących relacją z podróży, jest wysoki (jak na blogosferę podróżniczą) średni czas obecności na stronie wynoszący 7 minut 37 sekund. Wyszukując w Google’u frazę “blog podróżniczy” mój blog znajduje się od dawna na wysokiej, drugiej pozycji.

 

 

A oto wykres dotyczący wieku i płci odbiorców. Przeważająca grupą odbiorców są kobiety (ponad 65 %) . Niezależnie od płci, najliczniejszą grupą czytelników są osoby w wieku 25-34 lat (ok 40 %).

 

 

Nico więcej mężczyzn jest odbiorcami treści prezentowanych na profilu Facebook. Jest to ponad połowa wszystkich fanów.

 

 

 

 

 

Ruch na blogu pochodzi głównie z wyszukiwania organicznego,  (85,8%), część z social mediów (głównie Facebook i Instagram – 4,3 %).

 

 

Najczęściej odbiorcy treści przeglądają je poprzez ekran komputera (59,24% wszystkich urządzeń), widać również rosnący udział urządzeń mobilnych, w tym telefony komórkowe (35,8%) oraz niewielki odsetek tabletów (niecałe 5 %).

Sposoby rozliczeń współprac komercyjnych:

  • umowa o dzieło (preferowana)
  • faktura

Jeśli masz pytania, potrzebujesz informacji albo chcesz nawiązać współpracę, napisz do mnie:

kontakt@zyciewpodrozy.pl lub za pomocą formularza kontaktowego poniżej.